2014. április 3., csütörtök

Fejlécalapok :D (szégyeneim)

Most elmondok egy titkot :$
Képzeljétek én már azért nem ma kezdtem a szerkesztést! :D
Így már rengeteg mindent megtanultam szerkeszteni..de a fejlécek mindig is az ősellenségeim voltak tudni tudok de valahogy valamit mindig elrontok bennük és szörnyűek lesznek most egy fogadást vesztettem a barátnőmmel mert tudja h gyűlölöm azokat a fejléceket amiket én csinálok tehát azt kérte hogy tegyem fel a mai FEJLÉC munkáimat.:D (igaz mien rendes barátnő? :D)  Na mind1 hát lehet nevetni és meg inkább elásom magamat jó mélyre ezt nem hiszem hogy valaki is vinni szeretnéxd

egy alap:
                                                           és egy fejléc(szerűség):


~L*
UI:Szeretem Vivit<33 (barátnőm neve) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése