2014. május 28., szerda

Kritika: Midnight Death



http://midnight-death.blogspot.hu/
Drága Cristy!

Design:
Nagyon tetszik a fejléced. A blog designjáról annyit tudnék még mondani, hogy nagyon üres. Tehetnél rá modulokat, kitehetnéd az oldalsávba a társoldalaidat. A szöveget elég nehéz olvasni, vagy legalábbis nekem az volt. Nem biztos, hogy a legjobb választás a fekete alapon fehér betű.
6/10
Iromány:
Kíváncsian nyitottam meg az új fejezeteket, mert a történet ötlete zseniális. Lenne néhány észrevételem. Az első fejezetben szinte nem volt hiba, amin nagyon meglepődtem, viszont mire a harmadik részhez értem, a hibák száma csak gyarapodott. Mi történt? Itt egy példa: „Kezdtem megéhezni, így odamentem a hűtőhöz és kivettem a tejet, a polcról levettem a zabpelyhet, és kivettem egy tányért a szekrényből.” Ez mondat a harmadik részben szerepel, ha átolvasod, feltűnik, hogy a „vettem” igét háromszor használtad. Helyette alkalmazhatnál szinonimákat, így színesebb lenne az írás, illetve a második tagmondat elején helytelen kötőszót használtál.
Javaslom, mielőtt közzéteszel egy-egy új részt, olvasd át figyelmesen, esetleg kérj segítséget egy Béta személyében. Szívesen megcsinálnám én is, ha szeretnéd. :) Egyébként tényleg jó, amit írsz, és ha ezeket a hibákat kijavítgatod, tökéletes is lehet. :)
8/10

Összhatás:
Szerintem a blogod designja tökéletes tükrözi a történet tartalmát. Kicsit sejtelmes, de nem is leszek tőle depressziós. :)

9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése