2014. május 20., kedd

Kritika: Paperclip


http://paperclipbycm.blogspot.hu/

Kedves Liliana Carter!
Elkészültem a blogod kritikájával. :)

Design:
Nekem tetszik ez a design, olyan sejtelmes, akárcsak a történet. :) Viszont nem értem, a lány miért szerepel kétszer a fejlécen. Mikor először megláttam, azt hittem, egy ikerpárról fog szólni a sztori.
Az egész designnak olyan lágy hatása van és ezért furcsállottam a szereplők menüpont alatt elhelyezett képeket. Szerintem nagyon kitűnnek a környezetből, lehetne, mondjuk fekete-fehér.
7/10

Iromány:
A történet maga tetszik. :) A prológus nagyon elnyerte a tetszésemet és valószínűleg követni is fogom a cselekmény alakulását. Helyesírási hibákat nem/alig találtam. Azt kell, hogy mondjam, csak így tovább! :)
9/10

Összhatás:

Úgy gondolom, a blogod teljesen összhangban az azon közölt történettel. :) Ritkán látok ilyent, gratulálok.
8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése