2014. július 21., hétfő

Kritika: Endless Love


http://endless-love-69.blogspot.hu/
Hello Átlagos lány! :)
A Te kritikád készült el az eddigi kritikaírói pályafutásom alatt a leggyorsabban :) Ez persze csak Nekem nagy szám, szóval, csapjunk is bele.

Design:
A blog elrendezése, színe tetszik. A fejléc sem rossz, bár talán Liam lehetne kevésbé halovány, illetve, a baglyos háttérképet sem tudtam hova tenni. Gondolom, a színe miatt választottad, de ha körülnézel a blogunkot, biztos találsz hasonló árnyalatút kevesebb erdei élőlénnyel.
A menüpontok rendben vannak, vannak szereplőid, ez tetszik. Én a helyedben egy olyant is létrehoznék, ahonnan a fejezeteket lehet elérni, lehet, hogy tervezed, mert láttam, hogy nemrég nyitottad meg a blogot, de gondoltam, szólok.
Mindig hangulatosabb zenehallgatás közben olvasni, de ez a két szám nagyon nem elég. (igen, kettő, mert a You & I-t nem indítja el.)
7/10
Iromány:
Sokat gondolkodtam, mit is írhatnék a munkádról. Összességében, nem rossz, de nem is túl jó. Összetett mondatok. Remélem, mond neked valamit ez a kifejezés. Ha igen, akkor kérlek, mutasd is be.
Nagyon veszélyes helyesírási hibákat nem találtam, de lenne egy dolog, amit javasolnék. OLVASS SOKAT! Az általam felfedezett hibák egy részét ki tudnád küszöbölni, ha sürgősen nekilátnál regényeket olvasni. Ha tanácstalan vagy a témában, szívesen ajánlok könyveket, amik elnyerik a tetszésedet.
6/10
Összhatás:
Nem értettem, hogy jönnek a történethez a baglyok, ezért csak egy nyolcast kapsz.

8/10

1 megjegyzés:

  1. Dolgozni fogok rajta! És kijavítom a hibákat, meg lecserélem a hátteret! Köszönöm, hogy megírtad! :) Átlagos lány.. *-*

    VálaszTörlés